Hoe kan ik mijn accountgegevens bewerken?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Na het aanmaken van je Fastned account in de Fastned app, heb je de mogelijkheid om je gegevens aan te passen.

 

google_play_store.png app-store-png-logo-33123.png



Telefoonnummer

Om het telefoonnummer waar je Fastned account op geregistreerd staat te wijzigen, zal een verificatie SMS naar je nieuwe nummer worden gestuurd. Onze klantenservice heeft deze verificatiecode nodig om het telefoonnummer in je account te wijzigen. Daarom kan dit proces het beste via de telefoon worden gedaan. Bel onze klantenservice op maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 (Amsterdamse tijd).

Wachtwoord
Klik op ""Wachtwoord vergeten?"" op het inlogscherm van de Fastned app om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Bank- of creditcard toevoegen/verwijderen
In de Fastned app kun je je betaalmethoden toevoegen en verwijderen. Om een bankrekening/creditcard toe te voegen volg je de stappen en zorg je ervoor dat je toegang hebt tot je bankieren app. Als je problemen ondervindt bij het verwijderen van de kaarten, zorg er dan voor dat je geen openstaande facturen hebt, aangezien een betaalmethode pas kan worden verwijderd zodra alle facturen zijn voldaan. Facturen worden aan het begin van elke maand verzonden.
Verificatie van het telefoonnummer
Om je registratie te voltooien, wordt een bericht gestuurd om je telefoonnummer te verifiëren. Indien je geen bevestigingsbericht ontvangt, controleer dan het ingevoerde telefoonnummer, en met name de landcode. Als je de code de eerste keer niet ontvangt, kun je vragen om de code nogmaals te verzenden. Mocht je na een 2e poging nog steeds geen verirficatiecode ontvangen terwijl je telefoonnummer is écht correct ingevuld, kan het zijn dat je telefoonprovider inkomende berichten blokkeert. In dat geval kun je ons een e-mail sturen waarbij je aangeeft wie je provider is, en kun je je laadpas gebruiken om een sessie te starten.
Verwijder je Fastned account
Je kunt je account verwijderen door onze Klantenservice een e-mail te sturen (support@fastned.nl). Zorg ervoor dat je het mobiele telefoonnummer vermeldt dat gekoppeld is aan je Fastned account. We zouden het op prijs stellen als je ons laat weten waarom je je account wilt verwijderen. Let op: je account kan niet worden verwijderd als je nog openstaande kosten hebt.

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 5 van 16
Delen