Wanneer je meerdere keren per maand bij ons laadt, is het waarschijnlijk voordelig om een Gold Member te worden.
Als Gold Member profiteer je van 30% korting t.o.v. ons standaard tarief (25% in Frankrijk). Kijk op onze website voor een overzicht van alle prijzen.
We bekijken onze prijzen regelmatig, en de prijs per kWh en de korting voor Gold Members kan per land verschillen.
Hoe je je prijsplan kunt aanpassen
- Log in via de Fastned app
- Ga naar 'Voertuig' in het menu en kies je voertuig waarvoor je het prijsplan wilt veranderen.
- Druk op 'Instellingen', en vervolgens op 'Prijsplan'
- Selecteer het juiste prijsplan
Je kunt het Gold Membership gelijk activeren.
Snelle tip #1:
De minimale periode van het Gold Member prijsplan is 1 maand.
Na de eerste maand kun je je abonnement op elk moment stopzetten. Als je wilt laden zonder maandelijkse kosten, selecteer je 'Member'. Dan betaal je per kWh zonder maandelijkse kosten.
Snelle tip #2:
In het menu 'Voertuig' kan je in één oogopslag zien welke van je voertuigen onder het Gold Member prijsplan vallen. Deze zullen allemaal een 'Gold Member' label hebben.
Laadpassen kunnen niet gebruikt worden i.c.m. het Gold Member prijsplan.
Het is niet mogelijk om het Gold Member prijsplan te kiezen wanneer je je laadsessies betaalt met een laadpas. De reden hiervoor is dat lease bedrijven, wagenparkbeheerders en laadpas-aanbieders liever per kWh betalen. Dit model brengt minder complexiteit met zich mee en op deze manier kunnen prijzen op transparante wijze worden getoond.
Instellingen voor ieder voertuig
In de instelling van ieder voertuig kun je het Gold Member prijsplan selecteren. De minimale periode van een Gold Member prijsplan is 1 maand. Na de eerste maand kun je je abonnement iedere dag stopzetten.
Fair Use-beleid
Fastned behoudt zich het recht voor om beperkingen op te leggen aan klanten met excessief gebruik, of speciale afspraken te maken met deze klanten.
Herroepingsrecht
Je hebt de mogelijkheid om het Gold Member prijsplan binnen 14 dagen op te zeggen door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Je kunt ook het Europese modelformulier voor herroeping gebruiken, maar wij geven de voorkeur aan het ontvangen van een e-mail. Indien de maandelijkse kosten reeds betaald zijn, zullen wij deze terugstorten op je rekening. Wanneer je gebruik hebt gemaakt van onze diensten, zullen de kosten voor de laadsessies en de maandelijkse kosten naar rato worden (terug)betaald.