Peugeot

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

  Het zou kunnen dat de onderkant van je CCS laadpoort wordt beschermd door een plastic kapje. Als dit zo is, moet het kapje los gehaald worden voordat je de CCS stekker kunt aansluiten.

e-208
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de e-208 op beide typen snelladers. De Peugeot e-208 laadt 100 kilometer bereik in 10 - 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-208_Chargecurve_Fastned_2021_Q3.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

e-2008
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de e-2008 op beide typen snelladers. De Peugeot e-2008 laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-2008_Fastned_Chargecurve_2021_Q3.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

e-308
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-308 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.

e-308 SW
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-308 SW 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.

e-3008 (73 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 160 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 160 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-3008 (73 kWh) 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.

e-3008 (98 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 160 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 160 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-3008 (98 kWh) 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.

e-Expert (50 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Expert (50 kWh) op beide typen snelladers. De e-Expert (50 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-Expert__50_kWh__chargecurve.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

e-Expert (75 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Expert (75 kWh) op beide typen snelladers. De e-Expert (75 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-Expert__75_kWh__chargecurve.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

e-Rifter (50 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Rifter (50 kWh) op beide typen snelladers. De e-Rifter (50 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-Rifter_Chargecurve.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

e-Traveller (50 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Traveller (50 kWh) op beide typen snelladers. De e-Traveller (50 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-Traveller__50_kWh__chargecurve.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

e-Traveller (75 kWh)
CCS_plug.png charge_speed_max.png
CCS
max 100 kW
Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Traveller (75 kWh) op beide typen snelladers. De e-Traveller (75 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.

Laadcurve
Peugeot_e-Traveller__75_kWh__chargecurve.png

De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.

iOn
chademo_plug.svg charge_speed_max.png
CHAdeMO
max 40 kW

Laadsnelheid

De laadsnelheid is maximaal 40 kW. Gemiddeld genomen laadt de auto 100 kilometer bereik in 20 - 25 minuten. Boven de 80% zal de laadsnelheid afnemen.

    De auto heeft een aparte klep met daar achter de CHAdeMO ingang. Je kunt deze openen door aan de hendel te trekken in de dorpel van de geopende deur van de bestuurder.

    Stekker loskoppelen

In sommige gevallen geeft de auto de stekker niet vrij. Mocht de CCS-stekker na afloop van het laden vast blijven zitten in de auto, druk dan enkele seconden op de knop aan de onderkant van de laadpoort. De kabel zou nu los moeten komen.

Artikelen in deze sectie

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 46 van 48
Delen