Het zou kunnen dat de onderkant van je CCS laadpoort wordt beschermd door een plastic kapje. Als dit zo is, moet het kapje los gehaald worden voordat je de CCS stekker kunt aansluiten.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de e-208 op beide typen snelladers. De Peugeot e-208 laadt 100 kilometer bereik in 10 - 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de e-2008 op beide typen snelladers. De Peugeot e-2008 laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-308 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-308 SW 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.
CCS |
max 160 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 160 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-3008 (73 kWh) 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.
CCS |
max 160 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 160 kW. Gemiddeld genomen laadt de Peugeot e-3008 (98 kWh) 100 kilometer bereik in 10-15 minuten.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Expert (50 kWh) op beide typen snelladers. De e-Expert (50 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Expert (75 kWh) op beide typen snelladers. De e-Expert (75 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Rifter (50 kWh) op beide typen snelladers. De e-Rifter (50 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Traveller (50 kWh) op beide typen snelladers. De e-Traveller (50 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CCS |
max 100 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 100 kW bij onze 150+ kW snelladers en bij onze overige laders maximaal 50 kW. In onderstaande laadcurve kun je de laadsnelheid zien van de Peugeot e-Traveller (75 kWh) op beide typen snelladers. De e-Traveller (75 kWh) laadt 100 kilometer bereik in 10 – 20 minuten. Boven de 75% zal de laadsnelheid afnemen.
Laadcurve
De bovenstaande laadcurve toont het laadgedrag van deze auto wanneer de accu in de optimale conditie is (accutemperatuur rond de 30 °C). Een koudere (of warmere) accu kan leiden tot aanzienlijk lagere laadsnelheden.
CHAdeMO |
max 40 kW |
Laadsnelheid
De laadsnelheid is maximaal 40 kW. Gemiddeld genomen laadt de auto 100 kilometer bereik in 20 - 25 minuten. Boven de 80% zal de laadsnelheid afnemen.
De auto heeft een aparte klep met daar achter de CHAdeMO ingang. Je kunt deze openen door aan de hendel te trekken in de dorpel van de geopende deur van de bestuurder.
Stekker loskoppelen
In sommige gevallen geeft de auto de stekker niet vrij. Mocht de CCS-stekker na afloop van het laden vast blijven zitten in de auto, druk dan enkele seconden op de knop aan de onderkant van de laadpoort. De kabel zou nu los moeten komen.